Paleolivet: Tilbehør er konge - Vil du ha en ide?

onsdag den 13. september 2017

Tilbehør er konge - Vil du ha en ide?

ideer til tilbehør

12 ideer til tilbehør der løfter måltidet.


Har du ideer nok til lækkert tilbehør, som gør det nemt at lave spændende mad? (Ellers kommer hjælpen her)


Jeg plejer at påstå, at det der med at lave ris/pasta/brød/kartoffel-fri aftensmad, det er da det letteste. Men efter at have gjort det i mere end 5 år, har jeg selvfølgelig også en del rutine.

Nogle gange spørger folk mig med let panik i stemen: "Jamen, Hvad spiser i så i stedet for kartofler/ris/pasta/brød?".

Mit svar er kort og godt: "Grøntsager".


Men det er måske et lidt "nemt" svar??
For hvem orker dampet broccoli  dag ud og dag ind?

Jeg er i hvert fald tilhænger af spændende mad. Mad giver et væld af forskellige smagsindtryk under et måltid. Det er derfor jeg påstår at, tilbehør er konge.
Det spændende tilbehør vel at mærke.

Okay, hvad gør du så. Du tager da bare fat på den samling forslag, du får lige her.


HAPS HAPS - 12 HERLIGE TILBEHØRSRETTER:



De ingefær stegte gulerødder smager virkelig skønt og er super nemme at lave. Kan spises til stort set alt, Find dem her: LÆKRE INGEFÆR GULERØDDER


Grønne bønner er sjovest når de er stegt, bagt eller grillet.
Bag dem længe i ovn vendt i olie og salt. En all time favorit, der
får dem til at smage hen ad pomfritter.
Det får hurtigt 1½ kg frosne bønner
til at forsvinde! Se hvordan her: BØNNER FRITTER
Men en tur på grillen er også skønt.
Se her: GRILLEDE BØNNER.



Eller prøv den skønne bønnesalat. Find opskriften her: 



Klik på billederne for at komme til opskrifterne:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar