Paleolivet: Whole30. Dag 27. En slap-af lørdag inden det går løs.

fredag den 20. september 2013

Whole30. Dag 27. En slap-af lørdag inden det går løs.


Nuj jeg er tæt på mål nu! I dag er en slap af og læg planer dag. De næste par uger bliver travle. Bl.a. fordi min mor fylder 70 og har inviteret mig hele to gange. Og jeg har også 2 ture til Jylland.
Jeg poster jo det daglige indlæg lidt forsinket af virkeligheden, så når du læser det her, har jeg forhåbentlig gennemført. Du må bare vente lidt med at høre slutningen. Det er for bedre at kunne poste forud, på dage med mere tid og springe over på dage med mindre dage.
Morgenmad: Omelet  (med lidt gurkemeje) fyldt med ristede champignon, peberfrugt fra drivhuset og en lille smule tomat. En æblebåd. (Delte med Silje og Klaus)
Frokost: Salat med kylling (fra i går) og dressing af mayo og paprikapesto. Tilsat valnødder og 4 vindruer
Rundtur i haven-snack:  10 hindbær og 1 frisk æble.
Aftensmad: Grillede oksetyksteg steak, grøn salat, blomkålsbearnaise, dampet broccoli og grillede skiver af squash.
Status dag 27: I dag fik jeg jo faktisk en uautoriseret snack på min havevandring, men det er vidst på ingen måder en katastrofe. Og både æble og hindbær smagte helt vidunderligt!
Startede dagen med et toiletbesøg og min mave har haft det rart resten af dagen. Energien har også været GOD. (men jeg savnede et glas rødvin til min lørdag-aftensmad. )
Motion har der ikke været, men i morgen skal jeg løbe ”Støt brysterne”, og benene er stadig lidt trætte efter dobbelt-programmet torsdag. Maden skal nok planlægges lidt rundt om det løb, da det starter kl. 13.
Manden glæder sig stadig til at kunne ”hygge-æde” hele weekenden. Og sin nybagte bolle med smør og syltetøj. Jeg vil egentlig bare gerne have en Paleo-pandekage med frugt.

Læs om dag 28 her: http://paleolivet.blogspot.dk/2013/09/whole30-dag-28-sa-skal-der-lbes-stt.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar