onsdag den 18. september 2013

Whole30. Dag 25. Lidt senil er man vel altid?

Kan I huske, jeg sagde der ikke var flere løb nu? Det passer ikke. Havde glemt at jeg i foråret meldte mig til Støt brysterne løbet!!! (glemt!! – Hallo!!! Alderdom ?). Nå, men så skal jeg jo ud og løbe igen på søndag. Ja jeg skal. Og vejret ser ud til at blive elendigt, men Hey, hvad gør man ikke for brysterne? Og eftersom det kun er fredag, kan vejret vel nå at ombestemme sig?
Morgenmad: Smørstegt spinat med rejer, mayo (blandet med lidt paprika-pesto) og en halv avokado. En tynd skive melon. Nam nam
Frokost: Lakse-tærte m.  salat af revet rødbede, kogt rødbede, ternet squash og en dressing af tahin, olie og lidt valnødde-eddike. En gulerod, Lidt nødder.
Aftensmad/før træning:   Lækre oksebøffer fra Brugsen, med Blomkålsbearnaise, ovnbagte grønne bønner og dampet spidskål.
Træning: Kan med stolthed meddele at jeg LØB ned i Fitness-centeret, gennemførte en gang kettlebell-træning og løb hjem igen. (Men ok, så var det samlet set  4½ km løb og ½ times KB træning)
Efter træning: Resten af min aftensmad + 1 kogt rødbede. Jeg var egentlig ikke særlig sulten, men øver mig i at spise efter træning aht. min krop
Status dag 25: Min mand er ved at være træt af æg til morgenmad, og var helt misundelig på min morgenmad! JA!  Det havde jeg ikke troet skulle ske, at han sad der og gerne ville have spinat med rejer i stedet for æg. Men i aften tager vi da bare mere spinat op af fryseren.
Aftensmaden blev lidt forsinket af forskellige omstændigheder og blev derfor indtaget 1 time inden træning. Selv om jeg spiste mindre en vanligt, havde jeg stadig for meget mad i maven til løb og træning. Det er bare ikke rart.
5 dage igen. Jamen, det klarer vi da snildt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar