søndag den 3. januar 2016

Paleolivets madplan uge 1 - for en sjovere, sundere og nemmere hverdag


Så, om et splitsekund, starter hverdagen igen.
Og det kræver en madplan!
Hermed årets første madplan.

 

Paleolivets madplan uge 1

Til dig der gerne vil spise naturlig mad.

Mandag (carb dag)
 

For lowcarb: Lav blomkålfritter i stedet for i stedet for bagte søde kartofler
 
Tirsdag (lowcarb)
 

Brocza toppet med pandestegt finthakkede svampe og hakket oksekød krydret med hvidløgspulver og løgpulver og oregano
 
Onsdag (carb dag)
 

En eller anden form for vildt-gryde med noget pastinak, svampe, kokosfløde og en rodfrugtemos
For lowcarb: Lav retten med blomkålsmos som her
 
Torsdag (low carb dag)
 

 Fisk på en bund af ærtecreme, serveret med en fennikelsalat af en slags.
Fredag (lowcarb)
 

 
Lørdag (Festdag)
 
Hulefar skal have en del af sin julegave, så vi skal ud og spise Thai.
 
Søndag (low carb dag)
 

Mad til 2 dage! Kylling i tomat med blomkåls/broccoliris eller spidskålsstrimler.
 
Underskud på madlavnings-energien?
 
 

 
Har du dage, hvor du bare ikke har tid og energi, til at lave mad?
Så skulle du overveje at investere lidt i dig selv, ved at investere i e-bogen:
 
 
Som er lavet netop til de lejligheder.
 
Mad der er hurtigt på bordet med minimal indsats!
 
KLIK HER for at læse mere om bogen


FIND ALLE madplaner fra Paleolivets ved at KLIKKE HER. Den nyeste er altid øverst!

FØLG Paleolivet på Pinterest HER

Hav en fornøjelig uge og glæd dig over mad der taler kærligt til din krop

Hulehilsen Malene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar