mandag den 13. april 2015

Paleo madplan uge 16

En hurtigt og let forsinket madplan er klar :-)
Da jeg har et par deload-dage og dermed træningsfri, er der flere low carb dage end normalt.
Hvis dit program er anderledes end mit, kan du udskifte kål/squash/broccoli osv med en form for rodfrugter eller ris, hvis det er på dit menukort.
 

Paleo Madplan uge 16


 
Mandag: (Low carb dag)

En endnu ikke opfundet ret med kalkunbryst, flåede tomater, hvidløg og kokosmælk. Serveret med dampet broccoli

 

Tirsdag: (Low carb dag)


 




 

Onsdag: (Low Carb dag)

Stegt flæsk
(ifølge min velfærdskød-mail fra dyrenes beskyttelse, kan det fås fra frilandsgris i Rema i denne uge)
med hvidløgs spidskål 
eller coleslaw


 

Torsdag: (Low carb dag)


 






 

Fredag: (Træning -Carb dag- læg fennikel og broccoli under kyllingen for low carb)

Helstegt kylling (i grillen, hvis vejret er godt) med rodfrugter bagt under kyllingen.

 

Lørdag: (Low carb dag)

Jeg vil afprøve Shawarmastyle æggewrap fra Vanløse blues.
Men i en mælkefri udgave.
Wrappen laves med æg, spinat, salt, HUSK og lidt vand

Dressingen bliver en mayo dressing med koncentreret tomatpure og hvidløg






Søndag: (Træning -High carb dag- lav bønnefritter for low carb)

Vi må tilbage på sporet, med mad til 2 dage!

Vi helsteger en okseculotte eller lign oksesteg der er stor nok! Hertil blomkålsbearnaise eller mayo-med bearnaise smag og ovnbagte søde kartofler + grønsalat.


Thats It.
Hulehilsen Malene
 :-)

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar