Paleolivet: Give away -Den perfekte hvidløgspresse

mandag den 27. januar 2014

Give away -Den perfekte hvidløgspresse

VINDEREN BLEV: MARIANNE RUDOLFSEN. TIL LYKKE.
(Hun får direkte besked)

Som jeg skrev i går, har jeg købt mig, en helt fantastisk hvidløgspresser. Den fikser bare alle de udfordringer, jeg normalt synes der er med hvidløg og hvidløgspressere.
Slut med nams og snams og kampen om at pille hvidløgene. Læs med her:
https://paleolivet.blogspot.com/2014/01/verdens-bedste-hvidlgspresser.html

I min begejstring fik jeg den ide, at spørge firmaet, jeg har købt pressen af, om de ville sponsorere, en Dreamfarm Garject hvidløgspresser til en Give away her på bloggen. Så en af jer heldige læsere, selv kan opleve, hvor godt den fungere. Og Novatus sagde sørme ja! Juhuu

SÅ NU ER DER GIVE AWAY IGEN.

Det hele vil denne gang foregå på Facebook. Giv Paleolivet et like og skriv en kommentar på Facebook, og du er med! (Hvis du allerede liker, så smider du bare en kommentar). Jeg bliver glad, hvis du deler på din egen blog eller på facebook eller hvisker om Give away´en til din nabo, men det er ikke en betingelse.

Vinderen trækkes d. 14. februar 2014 og får direkte besked, samt bliver offenliggjort på Facebook.

Skynd dig at kig forbi og vær med lige her:
*************************************************

1 kommentar:

  1. Nøj hvor spændende!! Jeg vil værdsætte en hvidløgspresser så meget. Jeg hader at stå at gøre de der andre nogle rent.

    Vh. Christina Stoldt
    christinabstoldt@hotmail.com

    SvarSlet