Paleolivet: Jeg ville ønske, jeg kunne overbevise hele verden om ikke at drikke light sodavand

tirsdag den 11. september 2012

Jeg ville ønske, jeg kunne overbevise hele verden om ikke at drikke light sodavand

Jeg forstår det simpelthen ikke- at forældre tør hælde light sodavand i deres børn og dem selv. Kræft, hjerneskader, ingredienser der også indgår i rottegift.??? Desuden er det efterhånden bevidst at det feder, fordi de tricker kroppens sukkertrang og nedsætter forbrændingen.
Der er ingen grund til at jeg kaster mig ud i lange forklaringer på hvorfor.
Læs hellere med her:
Naturazin fortæller

eller se med her:



Skal du på afvænning?
Prøv danskvand blandet med en sød juice eller lidt hyldeblomstsaft, hvis juicen ikke er nok. (Det sidste indeholder som regel sukker, men det er stadig bedre end kunstig sødestof)

En god smoothie kan også være alletiders energibooster, men kræver selvfølgelig lidt mere arbejde (den kan medbringes på arbejde eller skole i en termokande!!!!)

Du kan også lige tjekke indlægget her: 10 alternativer til at drikke vand

Jeg barsler med et indlæg om dejligt tilbehør, men må i seng nu, fordi det jo også er rigtig vigtigt for ens humør, energi og evne til at spise rigtigt og ikke for meget, at passe sin seng. (Kender i det? Jeg gør i hver fald, hver gang jeg har sovet for lidt, bliver jeg såååå lækkersulten. Det passer altså, det der med at det feder at sove for lidt)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar