Paleolivet: Rødkålssalat til anden - i anledning af Mortes aften

tirsdag den 10. november 2015

Rødkålssalat til anden - i anledning af Mortes aften

Så er det Mortens aften. Skal du have And i aften?
Og måske rødkål? Her er 3 forslag til at forny rødkålen.

Raw rødkål - med masser af aromatiske krydderier

Jeg er personligt helt vild med denne rødkål, og vil til enhver tid foretrække den frem for almindeligt opvarmet rødkål! Find opskriften her: Raw rødkål



Rødkålssalat med mandarin og karse

Der er begyndt at dukke mandariner op i butikkerne. De er nemme at håndtere og har en fin blid smag, som modspil til karsen og den mere bitre rødkål. Find opskriften her: Rødkål m mandarin og karse



Rødkålssalat med tahindressing


Jeg elsker tahinsmagen. Den dejlige nøddagtige smag gør sig godt sammen med kål og frugt.Find opskriften her: Rødkålssalat med tahindressing.

PS. Billedet af Rødkålssalat med tahindressing er virkelig grimt, ikk? Jeg giver en valgfri e-bog, til den der laver salaten og sender mig et flottere billede (og kreditere selvfølgelig vedkommende!)
Ingen deadline! Skriv til mig på malene (a) paleolivet . dk


God Mortens aften derude.

Hulehilsen Malene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar