Paleolivet: Paleolivets madplan uge 41

søndag den 4. oktober 2015

Paleolivets madplan uge 41


Ugens paleo-inspirerede madplan er klar. Der er gode ting på menuen. Og som altid, masser af dejlige grøntsager.
Er du dedikeret til at spise low carb, kan de kulhydratrige grøntsager erstattes af andre grøntsager.

Ugens madplan uge 41


Mandag: (træning og carb dag- undlad gulerødder for low carb)

Paleo pandebiks af den bedste slags. Uhm



(Der er ikke rasende mange kulhydrater i denne ret, så jeg ville uden at blinke spise den på en ikke-træningsdag også)




Tirsdag:( carb dag- for low carb undlad ærter, brug evt peberfrugt i stedet)

Øko medisterpølse med eller øko pølser med hvidløgsdampet spidskål med ærter og tomatsalat







Onsdag: ( low carb dag)

Hokkaido suppe med masser af topping









Torsdag: (carb dag - undlad rodfrugter for helt low carb)



Wokret med kalkun







Fredag: (low carb dag)

Tunpandekage
og grønkålssalat







Lørdag: (Carb dag - festmåltid)
Hulefar er ikke hjemme så vi tager den børnevenlige version af lørdagsmad og fest ;-)
RISTAFFEL








Søndag:
Jeg vil eksperimentere med en ny gryderet, der måske bliver til en opskrift her på bloggen. Hvis den bliver godkendt ;-)




Hav nu en super skøn uge!
Hulehilsen Malene

Vil du se flere madplaner?
Vil du have flere forslag til madplaner? Så har jeg en hel kategori der hedder madplaner. (Denne ligger pt øverst, så scroll ned!)




Skal opskrifterne være hurtigere end dem i madplanen?

Så bliv VIP og med på Paleolivets nyhedsbrevs liste. Jeg lover at du ikke bliver spammet. Jeg skriver normalt allerhøjest en gang om ugen.
Når du melder dig til, får du en pdf med 7 hurtige retter der kan være på bordet i en fart!
KLIK HER - JA TAK jeg vil gerne med på listen

Glutenfri, mælkefri og sukkerfri madplan til dig der gerne vil leve sundt, men elsker dejlig mad :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar