søndag den 27. september 2015

Madplan uge 40


I denne uge starter jeg min 4 uge af træningsprogrammet Veldrejet. Ja, jeg træner stadig med kettlebells og jeg er SÅ GLAD for min træning. Hvis du endnu ikke har fået fingre i bogen "Veldrejet", kan du jo deltage i min give away (FIND GIVE AWAY LIGE HER).
Der er faktisk 5 træningsdage i denne uge, men jeg snupper nok den ene om morgenen, så derfor har min uge 4 carb dage til eftertræningsmåltider.(Bare rolig, det er meget korte træningsrunder!)

Er du ikke med på vognen med træning og kulhydrat-timing, så bare glem alt om det og nyd planen som den er. Fyldt med masser af grønt og rigtig mad :-)

Er du på low carb vognen, så kan kulhydraterne erstattes af andre grøntsager - se forslagene i parantes.

Ugens madplan uge 40


Mandag: (træning og carb dag)

Hakkebøf med masser af bløde løg og råstegte pastinakker + måske lidt salat.









Tirsdag: ( low carb dag)
Jeg har fået en masse grønkål i min grøntsagskasse, så det må være på tide at lave den lækre saftige
 grønkålstærte med saftig kødbund.
Glæder mig allerede til at pynte den med de sidste små lækre tomater fra drivhuset. Mums





Onsdag:( træning og carb dag- for low carb brug andre grøntsager end rodfrugter i bunden)
http://paleolivet.blogspot.dk/2013/12/dejlig-nem-paleokylling-i-stegeso.html
Kylling i stegeso (Den skal sættes over så snart man kommer hjem fra arbejde, for den skal have 1 time i ovnen, men den er supernem at lave ud over det)









Torsdag: (low carb dag)


Vi laver fyldte peberfrugter og en stor skål salat med mættende grøntsager.
Opskriften er med hakket kylling, men det kan være jeg afprøver en anden slags hakket kød.
Måske endda iblandet lidt hakket indmad.





Fredag: (træning og carb dag - for low carb brug broccoli i stedet for ærter)

Lam, salat, ærter og avoziki.
Sådan bare generelt inspireret at tallerkenen på billedet :-)









Lørdag: (Carb dag - festmåltid)


Vi spiser hos vennerne, da vi har arbejdsweekend.
Du kunne jo snuppe en helstegt mørbrad, en gang smørstegte asparges og nogle rodfrugte røsti?










Søndag: (Carb)
Vi kommer først hjem sent på søndagen, så maden skal helst gå lidt stærkt denne søndag.
Vi har lavet denne Fiskesuppe a la thai med torsk og rejer fra ravfood flere gange. Den er god og nem at variere.










Hav nu en super skøn uge!
Hulehilsen Malene

Vil du se flere madplaner?
Vil du have flere forslag til madplaner? Så har jeg en hel kategori der hedder madplaner. (Denne ligger pt øverst, så scroll ned!)




Skal opskrifterne være hurtigere end dem i madplanen?

Så bliv VIP og med på Paleolivets nyhedsbrevs liste. Jeg lover at du ikke bliver spammet. Jeg skriver normalt allerhøjest en gang om ugen.
Når du melder dig til, får du en pdf med 7 hurtige retter der kan være på bordet i en fart!
KLIK HER - JA TAK jeg vil gerne med på listen

Madplanen er mælkefri, glutenfri og fyldt med en masse dejlige grøntsager. Velbekomme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar