Paleolivet: Bloggens mest populære indlæg - ristede mandler

søndag den 23. marts 2014

Bloggens mest populære indlæg - ristede mandler

Her hos Paleolivet er indlægget om de ristede mandler det indlæg der får flest hits.

Og det kan jeg egentlig godt forstå. De smager jo sindssygt godt. Vi laver dem tit og de forsvinder alt for hurtigt. Vi er netop kommet hjem fra en überherlig skiferie i Wagrain. Og her havde jeg medbragt en kæmpe pose af disse mandler til en hurtig snack. Mums.

Men altså, når nu der er så mange der kigger forbi bloggen, for at se indlægget med de ristede mandler, så har jeg hele tiden været lidt ked af det halvtriste billede, og har derfor endelig lave en opdatering af Ristede mandler billedet.

Jeg håber i kan li´ det?

PS. Prøv mandlerne før din nabo! Det er SÅ NEMT og jeg kender ingen, der ikke kan li dem. Børn som voksne. Selv sukkerelskende kolleger, spiser dem med stor fornøjelse.
Du finder opskriften her:

http://paleolivet.blogspot.dk/2012/09/sknne-ristede-mandler-pa-den-nemme-made.html

og metoden kan bruges på alle slags nødder. Velbekomme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar