Paleolivet: Dagens frokost. Reste sushi

tirsdag den 29. oktober 2013

Dagens frokost. Reste sushi


Resterne i køleskabet fik mig altså til at lave Sushi. Er det ikke fantastisk, at man kan lave Sushi af rester fra sit køleskab?
Mine sushi består af tangplader (ikke fra køleskabet), blomkålsris, agurk, bønnespirer, rejer og lidt mayo rørt med tomatpure. That´s it. Jeg havde rester nok til 2 tangplader og spiste det hele. Mums. På billedet, ser du hvad der svarer til en tangrulle. Jeg fik også lidt wasabi til og lidt fintsnittet rå ingefær. Jeg følte mig faktisk ret sund :-)


Vi har jo engang lavet dem i en lidt finere udgave med flere variationer. Det kan du læse om her:
http://paleolivet.blogspot.dk/2013/02/yummi-mumse-paleo-sushi.html

Næste gang VIL jeg altså have avokado i!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar