onsdag den 11. september 2013

Whole30. Dag 18. Eftermiddagstræthed og god træning.


Dagens morgenmad.

Jeg er begyndt at drømme lidt om et stykke mørk chokolade? Og en smoothie. Jeg har fundet en opskrift på ”Carrot cake-smoothie”, den glæder jeg mig til at prøve, når jeg er igennem. En lørdag morgen med Paleovafler toppet med frugt, bliver også dejligt. Og så det der glas vin. Resten af mine dårlige vaner, savner mig vidst ikke.
Jeg har arbejdet lidt på at få lavet en madplan til de næste par dage.
Morgenmad: Grønsagsrokumsnusk rod sammen med æg og spinat. Toppet med paprika-creme.
Frokost: Rester. Kål og kylling. Brombær. Mandler.

Før motion: Et par skefulde tunsalat, lidt cashewnødder. 1 gulerod.
Motion: Bodyfit i Fitness-centeret (styrketræningstime)
Aftensmad (og efter motion): Spaghetti med kødsovs. Altså squash-spaghetti selvfølgelig – eller zoodles som de kalder det. når man lige har kørt sin squash gennem en spiralizer.
Status dag 18:  I dag har jeg været træt – og det irritere mig. Det var jo meningen, at denne periode, skulle være fuld af god energi og man virkelig skulle kunne mærke effekten nu. Men jeg havde vældig trang til en lur da arbejdsdagen var slut og lagde mig lige 10 min. på sofaen med min lydbog. Det hjalp! Jeg hader følelsen af at være træt og energiforladt om eftermiddagen.
Den gode nyhed er at træningen gik virkelig godt. Efter et par hårde omgange med at komme gennem dagens motion, var i dag bare ”piece of cake”. Det var en fornøjelse.
Mad og madlavning fyldte ikke så meget i dag. GODT!
Min mave og jeg er stadig uvenner. Forstoppelse. IKKE GODT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar