lørdag den 7. september 2013

Whole30. Dag 14. Sidste løb. SMUKløb i Hillerød


Dagens frokost. Skøn!

I må tro jeg er en løbetosse, med alle de løb jeg har deltaget i. Men altså øh, det er bare faldet sammen med denne måned. Normalt er det ikke så slemt. Pånær dagens løb, så har de andre fungeret som sociale firmaarrangementer. Faktisk foretrækker jeg langt hold-motion i fitness-centeret. Specielt er jeg glad for Kettlebell-holdet. (og andre hold med styrke). Men et kvindeløb i Hillerød – det skal der støttes op om, så der ikke kun er løb i KBH.
Morgenmad: En rest pulled-pork med grønsager
 Før træning: Det var under 2 timer efter morgenmaden, så jeg var virkelig ikke særlig sulten, Spiste bare lige en lille håndfuld cashewnødder. (Sidst spiste jeg jo kogte æg, og det virkede slet ikke for mig)
Efter træning: Lidt rødbedesalat og kyllingetern.
Frokost: Salat ”tøm køleskabet”, det var vidst, spidskål, agurk, peberfrugt, gulerod, rødbedesalat fra i går og tomater (drivhus), toppet med krydderurte olie og et par skiver grillet kalveculotte (Rester fra i fredags).
Aftensmad: Stegt laks toppet med frisk dild, ristet spidskål m salt og kommen. Friske grønner bønner dampet og stegt med økobacon og et par tomatbåde.

Status dag 14: Sov skønt i nat, vågnede af mig selv efter ca. 8 timer og følte mig frisk. Løbet i dag gik en del bedre en fredag. Heldigvis. Jeg gjorde mig umage med mit efter-træningsmåltid, som til nu, er et af de måltider der har voldet mig størst udfordring. Det var vidst lige efter bogen. Protein og karb-tætte grønsager. Men NUJ jeg synes det er svært at spise lige efter. Jeg forsøgte at trække tiden, men det skal jo være ret kort tid efter. Der går bare oftest mere end ½ time efter jeg har løbet, før jeg igen mærker sult.
Løb har før givet mig udfordringer forstået på den måde, at jeg et par timer efter ofte har en lille træthedskrise. Det havde jeg satset på at undgå i dag, nu hvor jeg havde tanket korrekt. Det hjalp bare ikke. Kl. ca. 15, gaaab, jeg ku godt bruge en lur. Satte mig i stedet med goodie-bag’ en fra løbet og gennemgik indholdet med en kop the, inden jeg rejste mig op og kom videre i dagens program. (Som bl.a. var madplanlægning, indkøb og tilberedning af diverse mad til aften og madpakker og næste uge).
Men alt i alt en god søndag. Jeg er klar til endnu en uge.

Læs om dag 15 her: http://www.paleolivet.blogspot.dk/2013/09/whole30-dag-15-sa-er-jeg-halvvejs-i-min.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar