Paleolivet: Whole30. Dag 12. -Så skal der løbes endnu en DHL.

torsdag den 5. september 2013

Whole30. Dag 12. -Så skal der løbes endnu en DHL.


Fredag igen. I dag skal jeg løbe DHL med mine Hillerød kolleger og min store søn (Emil på 13). Efter løbet skal vi grille. Jeg har bedt hende der står for maden, om at undlade at marinere mit kyllingebryst – vældig på forkant ikk!.  Det bliver en lang dag, så al god energi er velkommen.
Morgenmad: Karryspinat m. kyllingestykker + 1 tomat.
Frokost: Moussakarester m. frostgrønt og oliventapanade.
Før-motion: 2 kogte æg, lidt mandler og en nektarin. Egentlig ikke optimalt, da man ikke skal tanke frugt FØR motion OG jeg endte med at vente så længe på at det blev min tur, at der var gået 1½ time.
Efter motion: Lidt mandler. (Vi skulle jo også heppe og lave maden klar)
Aftensmad: Kyllingebryst og salat hvor jeg møjsommeligt pillede majskernene ud. Heldigvis havde jeg taget lidt hjemmelavet basilikum-olie med, til at hælde over salaten, så det mættede mig bedre end sidste DHL.
  
Emil er klar til løb!
Status dag 12: Der skete noget vildt i dag. Ja, altså måske ikke så vildt for de fleste mennesker, men for mig. Jeg spiste ikke min frokost op. Jeg var halvt igennem og så følte jeg mig bare SÅ mæt og stoppede med at spise. Yes!
Det skete igen ed aftensmaden! Jeg kunne ikke spise hele mit grillede kyllingebryst.
Mit løb i dag var ikke godt. Kunne slet ikke finde energien og var et helt minut langsommere end DHL i Århus, selv om der slet ikke var nogen nævneværdige bakker. Det var bare en meget laaaang løbetur. Tror jeg fik disponeret mit indtag af mad inden løbet helt forkert.
Min mave og jeg er endnu ikke helt det perfekte makkerpar. Efter 2 dage uden, følte jeg mig i går nødsaget til at snuppe endnu en magnesia inden sengetid.
Jeg savner Bacon og skinke, må se at finde mig noget økologisk nitrit-frit noget.

Læs om dag 13 her: http://www.paleolivet.blogspot.dk/2013/09/whole30-dag-13-hstfest-pa-stengarden-og.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar