Paleolivet: FRA HULEKVINDENS DAGBOG 6

lørdag den 17. september 2011

FRA HULEKVINDENS DAGBOG 6

30/6 Igen i går fik vi god aftensmad- besluttede at ”helse-bent” måtte prøves igen og lavede ”skaldyrs-fiskefrikadeller” med en slags remoladesovs der blev helt vidunderlig. Virkelig mums!
Kommentarer til opskriften.
Mandelmel er dyrt, men jeg kværner bare mandlerne i en lille minehakker, det fungere fint.
De blev vendt i en blanding af mandelkvas og solsikkekerne-kvas. Fungerede fint!
Jeg ved ikke hvad "Old bay” er, så det sprang jeg over.
Ungerne kastede sig over dellerne, og der var rigeligt, så de var lykkelige over også at kunne få nogen med på madpakken.
Som en slags forpligtelse til mig selv, vil jeg også notere dagens motion. I dag skal løbes DHL, så det må være rigeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar