Paleolivet: Paleolivets madplan uge 25, for en sjovere og nemmere uge

søndag den 19. juni 2016

Paleolivets madplan uge 25, for en sjovere og nemmere uge


Når man har savnet sin madplan må man jo lave sig en ny. 4 forslag til hverdage, 1 til weekenden og den lille forkælelse.

Lad dig inspirere til at prøve noget nyt.


Madplan - 4 forslag til hverdagene


Forslag #1. Paprika krydrede øko-svinekoteletter med hvidløgsbønner



Forslag #2. Paleo-lasagne med denne bechamel-sovs (Tjek lige kommentarene, for at se hvor overraskende lækker den sovs er!)
(Tip. Har du trænet og bruger kulhydrat-timing, drøner du bare en masse revne rodfrugter i kødsovsen)

Forslag #3. Denne her laksetærte må du ikke snyde dig selv for. Den er lige populær hver gang.


Forslag #4. Børnefavoritten tundeller med en mælkefri tzatziki og grillede asparges



1 forslag til din weekend


I weekenden vil jeg servere en grillet steg (for stegen ligger og fylder i min fryser). Hertil stegte jordskokker med chorizo og guacamole.


Ugens treat.


Skal du forkæle dig selv denne uge, vil jeg foreslå du bager et par skønne bananbrøds-muffins. Her er tale om ret sunde og alligevel velsmagende kalorier.


Ugens HURRA.


Måske har du gået og luret på Paleolivets nye e-bog: Overskud med grønne smoothies. Men ikke rigtig vidst, om det var noget for dig? Så vil jeg lige dele med dig, at Mai har anmeldt bogen på sin blog. En rigtig fin anmeldelse synes jeg. KIG FORBI og læs med HER.

Hav nu en skøn uge alle sammen.
Hulehilsen Malene



Ugens madplan er som altid glutenfri, mælkefri, sukkerfri, laktosefri og kornfri.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar