Paleolivet: Paleolivets madplan uge 44 - madideer til hele uge

søndag den 25. oktober 2015

Paleolivets madplan uge 44 - madideer til hele uge


Alle i dejlige læsere her på bloggen. Tak for jer! Det gør det sjovt at lave blog, når i hænger på, følger med, sender mails og kommentarer. Jeg føler mig rigtig heldig. Har du set at jeg fejrer? Og at du kan vinde en e-bog? (Ellers smut lige herover og læs mere)

Ugens paleo-inspirerede madplan er klar. Der er gode ting på menuen. Og som altid, masser af dejlige grøntsager.
Er du dedikeret til at spise low carb, kan de kulhydratrige grøntsager erstattes af andre grøntsager.

Ugens madplan uge 44


Mandag: (træning og carb dag-spis med broccolimos low carb)
 
Rester fra søndag
- serveret med rodfrugtemos









Tirsdag:( low carb dag)


Tunpandekage med grønt








Onsdag: ( træning og carb dag- for low carb brug squash som pasta)

Jeg har lige fået fingre i noget godt kyllingelever fra Allegården, så jeg vil lave kødsovs med skjult lever.
Serveret på spiralizede stegte rodfrugter (<Tjek det link, det er sjovt)





Torsdag: (low carb dag)
Jeg skal til bogudgivelsesfest på Umahros nye bog, så jeg spiser "on-the-road. Tror det bliver en grøn smoothie.

Hulefar laver mad til ungerne. Karry og kål kylling




Fredag: (carb dag - lav ristet blomkål med sennep og citron for low carb)

Lammepate (kan også laves med hakket okse)
med tomatsalat
og bagte rodfrugter + mynte-hvidløgs-mayodressing







Lørdag: (Carb dag/Festdag - for low carb lav denne pad thai )

 Hulerfar er endnu en gang stukket af, så jeg er alene med ungerne. De får nok lov at være med til at vælge, måske kan jeg overtale dem til....
Pink paleo pad thai (som bare er en af mine absolut favorit-retter uhmmmm)
... hvis jeg laver æbletærte til dessert






Søndag: (Low carb)
Igen! Mad til 2 dage, så vi kan spise rester om mandagen.
Kylling i tomatsovs - uhmmmmm!!!








Hav nu en super skøn uge!
Hulehilsen Malene





Mandag inden kl 21.00: Vil du ha en gratis mini e-bog og få chancen for at vinde en af Paleolivets e-bøger?

Alle der melder sig på VIP-listen inden mandag aften kl 21.00 deltager i lodtrækningen om en valgfri e-bog. (læs evt mere her)
Det er gratis at blive VIP hos Paleolivet og få inspirationsmail om mad og sundhed. Jeg lover, at du ikke bliver spammet.
Når du melder dig til, får du en mini e-bog med 7 hurtige retter der kan være på bordet i en fart!
KLIK HER - JA TAK jeg vil gerne med på listen






Glutenfri, mælkefri og sukkerfri madplan til dig der gerne vil leve sundt, men elsker dejlig mad :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar