Paleolivet: Madplan uge 25

søndag den 14. juni 2015

Madplan uge 25


Er i klar? Klar til endnu en sommeruge? Det er jeg! Hver dag, vi kan sidde på terassen og spise aftensmad er en yndlingsdag!

Madplanen er klar!
Som altid kan kulhydraterne erstattes af andre grøntsager for dig der er low carb.

Ugens madplan uge 25


Mandag: (low carb dag- 
I sommertiden elsker jeg især, at bruge mine rester til kødsalat (som altså består af flere grøntsager end kød!).

Det sjove er, at selv om det er SÅ mange grøntsager, så er hele familien glade for det, så længe der er god dressing!








Tirsdag:( low carb)
Laksetærten synes jeg også er ekstra god om sommeren.
Især laksetærte med røget laks.
Jeg tror den bliver serveret med grønne asparges, men en eller anden form for grøn salat, er også en mulighed.






Onsdag: ( carb dag - for low carb lav bagte blomkål)
Glæder mig allerede til
Ovnbagte kyllingebryster med avokado basilikumcreme.
Uhmmm






Torsdag: (carb dag - skift ærter og selleri ud med broccoli for low carb)
http://paleolivet.blogspot.dk/2014/05/mlkefri-tzatziki-og-grillede-asparges.htmlHakkebøf med bløde løg, ærter
og mælkefri squash-tzatziki.
Måske også ovnbagte selleri.


Fredag: ( carb dag. Skift gulerødder ud med asparges og squash for low carb)

Fisk med ingefær gulerødder








Lørdag: (Low carb)

Ungerne og jeg er alene hjemme, så de får nok ret meget at skulle have sagt.
Det kunne ende med en masse grøntsags stænger, nogle grillpølser og en gang broccolimos.









Søndag: (Low Carb)

Der skal være nok til mandag,
så jeg laver en variation af kålgryde med masser af grøntsager og måske også lidt grøn salat ved siden af.







Hav nu en super skøn uge!
Hulehilsen Malene

Vil du se flere madplaner?
Vil du have flere forslag til madplaner? Så har jeg en hel kategori der hedder madplaner. (Denne ligger pt øverst, så scroll ned!)




Skal opskrifterne være hurtigere end dem i madplanen?

Så bliv VIP og med på Paleolivets nyhedsbrevs liste. Jeg lover at du ikke bliver spammet. Jeg skriver normalt allerhøjest en gang om ugen.
Når du melder dig til, får du en pdf med 7 hurtige retter der kan være på bordet i en fart!
KLIK HER - JA TAK jeg vil gerne med på listen

*Glutenfri, mælkefri, sukkerfri

Ingen kommentarer:

Send en kommentar