Paleolivet: Paleo madplan uge 19

mandag den 4. maj 2015

Paleo madplan uge 19



Så er det snart tid til deload. Der er faktisk kun mandag og tirsdag tilbage. Så denne gang er madplanen ikke så stram.

Ugens madplan uge 19


Mandag: (Low carb - da jeg besluttede at holde "fest"-dagen søndag)

Sabines opskrift på
 Kalkunbøffer med bønnefritter og chilisovs










Tirsdag: (Low carb )

 


Sidste dag på 21 dage til sprød.

Skvalderkålspandekager fyldt med hvidløgsstegt hakket oksekød, grønsager og guacamole









Onsdag: (Første deload-dag. carb - lav blomkål bagt i ovn i stedet for pastinak for low carb)

Fiskefilet paneret i ristet sesam og stegt på panden.
Hertil friske asparges og pastinakfritter.
Og en mayo rørt med krydderurter og masser citron






Torsdag: (carb)
Jeg skal holde afdelingsdag med arbejdet og spiser hvad der bliver serveret til middagen. Så i dag må manden og alle i andre selv finde på :-)


Fredag: (carb med glutenfri pasta - low carb uden glutenfri pasta og gulerod i suppen)
Alting er vældig festligt for tiden, for jeg skal til vinsmagning med en veninde. Og manden skal også ud af døren.
Men ungerne skal jo have mad. Og de elsker tomatsuppe, så det bliver det. Måske får de også lidt glutenfri pasta (selv om det ikke er spor paleo)





Lørdag: (Low Carb)
Weekend ah! Jeg tror, vi skal prøve pulled chicken mexican style fra den omvendte verden.
Serveret med en form for salatbar.






Søndag: (Carb)
Satser på grilvejr og vil grille en eller anden steg i kuglegrillen. Hertil vores favorit klassiker - de bagte rodfrugter vendt i olie, salt og paprika og bag møre og sprøde i ovnen (200 grader - ca 45 min)







Hav nu en super skøn uge!
Hulehilsen Malene

Vil du se flere madplaner?
Vil du have flere forslag til madplaner? Så har jeg en hel kategori der hedder madplaner. (Denne ligger pt øverst, så scroll ned!)




Skal opskrifterne være hurtigere end dem i madplanen?

Så bliv VIP og med på Paleolivets nyhedsbrevs liste. Jeg lover at du ikke bliver spammet. Jeg skriver normalt allerhøjest en gang om ugen.
Når du melder dig til, får du en pdf med 7 hurtige retter der kan være på bordet i en fart!
KLIK HER - JA TAK jeg vil gerne med på listen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar