Paleolivet: Færdig med 21 dage til sprød(ere) silhuet - 1 runde

mandag den 18. maj 2015

Færdig med 21 dage til sprød(ere) silhuet - 1 runde

Annas Baldebiks deltager på Femina Kvindeløb og jeg er med (i midten). Det er Anna herself forrest.

Først - lad mig lige løbe en sejrsrunde med armene over hovedet ! - juhu, jeg gennemførte hele programmet i god stil. Jeg var meget motiveret og det føltes godt, at være en del af en gruppe!

Og så var jeg som altid - mega nysgerrig - for at se hvad der ville ske med mig. Jeg elsker at lære nyt og afprøve ting. Og hvis nu lige, jeg blev lidt stærkere, sprødere og fik lidt god erfaring med på vejen, så er det jo ikke dårligt.

Og det fik jeg!

Altså styrke/udfordringer, læring, viden alt muligt.

(Du kan se lidt af hvad jeg fik med mig, i mit forrige indlæg om 21dage til sprød silhuet.)

Hvis du sidder og tænker. What! Hvad snakker damen om? Hvad er "21 dage til sprød silhuet"? Så er det kort fortalt et intensivt styrke- og kosttræningsforløb udviklet af Anna Bogdanova. Formålet er at stramme op, bygge muskler og forbrænde fedt. Du kan læse hendes egen beskrivelse her: 21 dage til sprød

Nå, Malene, vil du anbefale Anna Bogdanovas 21 dages program til andre?

YES! Ja

Til hvem?

Til dig, der godt kan se fidussen i at blive holdt i hånden og alligevel have friheden til at træne kort og hårdt, lige når det passer ind i dit program.

Til dig, der har trænet rigtig meget, men ikke rigtig bliver slankere eller stærkere

Til dig, der ikke har trænet særlig meget, men gerne vil godt i gang. I gang på den bedst tænkelige måde.

Til dig der gerne vil have ommøbleret lidt på din krop, og have en rutevejledning. Når du først har lært teknikkerne, kan de jo også anvendes fremover!

Men hvorfor?

Jeg er faktisk selv lidt overrasket over HVOR FEDT jeg synes det var at være med! Ud over den ommøblering jeg kan se på kroppen (læs mere om det længere nede i indlægget), så har jeg fået en masse andre ting med mig.

Fx er min appetitregulering ENDELIG blevet bedre.  Og jeg har lært at faste. Og fundet ud af, at jeg faktisk er helt ok med det! At det kan være helt rart og befriende.

Konceptet holder. Når du har overvundet dig selv og uploadet videoer af dine øvelser, får du kompetent feedback på din teknik, så den bliver endnu bedre. Noget der måske mangler, hvis du bare træner efter en bog.

At give den en skalle i 3 uger, kan de fleste overskue. Især når der er en "festdag" hver uge, med ekstra kulhydrater, som du kan passe ind med dit sociale liv.

Du skal ikke holde dig 100% til planen for at få resultater, men det er klart, jo mere umage du gør dig, jo bedre.

Selv lagde jeg ud med at tænke: "Det er jo bare 21 dage" - "Jeg behøves bare at gøre det denne ene gang". Men nu ved jeg godt, at jeg også skal være med i næste runde! For programmet/konceptet kører 2 gange endnu i år (eller 3 men det er fordi der er en ekstra runde i juni, for dem der ikke var med i april).

Fik jeg sagt, at planerne faktisk individualiseres efter din træningsniveau og din figur?

De målbare tal for min krop:

I følge min vægt, som måler fedtprocent med en vis usikkerhed, har jeg tabt ca ½ kg kropsfedt! YES! Det kunne jeg nemlig sagtens undvære.

Min mave er klart blevet strammere at se på!
Jeg ved ikke om du kan se det, på dette billede, men min mave er klart mere markeret

Jeg har tabt 1 cm rundt om det bredeste sted på hofterne (der hvor hofterne buler). Her vil jeg gerne tabe nogle flere cm, men det er også her mit mest genstridige (og trofaste siden teenageårene) fedt sidder.

Jeg har tabt 1 cm i taljen ved navlen.

Utålmodig som jeg er (hvem sagde quick-fix-junkie?), så ville jeg naturligvis gerne kunne prale af mere. Og blev måske lidt misundelig (på den gode måde) på dem der tabte rigtig mange cm.

Men jeg må konkludere, at jeg har fået resultater - gode resultater. Og at det har været lærerigt og givet mig nye redskaber.

Hvad med min kost?

Du kan sagtens leve efter Paleoprincipperne mens du følger programmet (hvis det er det du ønsker). Jeg har dog valgt at inkludere risprotein af høj kvalitet.(Se hvis nu listen længere nede)

Det sociale.

Der er ingen tvivl om, at det sociale aspekt af at deltage på et sådan forløb samtidig, er en stor hjælp for typer som mig.

Hvad sker der efter de 21 dage?

Så holder du pause 1 uge og bagefterfår du adgang til et stabiliseringsprogram.

Spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål du brænder inde med, så fyr dem af! Jeg svarer gerne i det omfang jeg kan. Det er selvfølgelig især deltager-erfaringer. Du kan spørge under blogindlægget eller på Paleolivets facebookside eller ved at sende mig en mail malene @ paleolivet. dk

Hvis nu....
 
Jeg har et par opskrifter i ærmet, så kig snart forbi igen.
Hulehilsen Malene
 
 
Indlægget indeholder affiliatelinks, til den webshop hvor jeg selv handler proteionpulver og tilskud

Ingen kommentarer:

Send en kommentar