Paleolivet: Madplan efterårsferien

søndag den 12. oktober 2014

Madplan efterårsferien

Jeg har sendt hele 2 børn af sted på spejdertur i efterårsferien. Så nu har vi kun Silje på 8 år tilbage. Så jeg er slet ikke sikker på, jeg gider leve efter en madplan!

 

Paleo madplan efterårsferie

Men til dig min kære læser, kommer her 5 forslag til efterårsferiens  Paleo madplan:

Ris taffel Paleostyle
Jamen, lad os fejre, at nogen har ferie.


Meatza med svampe og peberfrugt
Fordi man aldrig kan få nok pizza med kødbund









Hokkaidosuppe
En efterårsklassiker


Stegte kyllingebryster (eller lår) med Saftige svampe med rødbedetråde







Paleo tundeller med pandestegte grønne bønner og tomatsalat.
 
 
Thats it folks! Næste uge er jeg tilbage med en helt almindelig madplan :-)
Hulehilsen Malene
 
Find mange flere Paleo madplaner ved at klikke linket herunder:
Klik her for at se alle Paleolivets madplaner (Når du klikker ligger den nyeste madplan øverst - altså denne - men scroller du ned, finder du alle de andre!)

PS PS PS...
 Har du lyst til at komme på VIP-listen og få nyhedsbreve fra Paleolivet engang i mellem? Du får også en velkomstgave i form af en pdf med 7 nemme hurtige Paleoaftenmåltider!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar