Paleolivet: Hvorfor anskaffe en spiralizer?

søndag den 4. maj 2014

Hvorfor anskaffe en spiralizer?




Vinderen skriver: "Jeg vil vildt gerne have denne., fordi jeg det sidste år blot har brugt en håndholdt spiralizer fra gefu. Den er fantastisk, men kan kun tage små ting og der er lidt madspild. Håber at jeg vinder :)"



Er du i tvivl om du vil eje en spiralizer?

Den helt åbenlyse grund: Spiralizeren er et super dejligt redskab, til dem der lever Paleo eller LCHF eller gerne vil spare på kalorierne eller bare spise flere grønsager. Brug den, når du vil lave sunde lækre erstatninger til ris og pasta.

Nu skal du høre, hvilke fantastiske grunde der kom op, da jeg afholdt Give away. (Jeg ville ønske, jeg kunne give jer en spiralizer hver!)

Derfor vil jeg eje en spiralizer

  • "Min kæreste er italiener og jeg er gluten allergiker"
  • "Jeg vil ha min far til at spise flere grønsager"
  • "Nøj, hvor ku jeg spare meget tid, i forhold til at stå der med rivejernet!"
  • "Meget mindre spild og flere muligheder, end med de håndholdte"
  • "Jeg vil vinde til min mor - hun drømmer om et vægttab"
  • "Det vil kunne pifte mine sommersalater op"
  • "det vil være super fedt at kunne lave lækkert og spændende grønsagsspaghetti til ungerne og dermed få flere grøntsager i deres maver"
  • "Jeg har en lille håndholdt, den duer kun til squash" 

Bliv endnu klogere



Læs min anmeldelsen her: Anmeldelse af Lurch Spiralizer.
Opdag hvilke grønsager kan køres gennem spiralizeren: Will it spiralize?
Få 10 ideer til brug af spiralizer: 10 gode ideer
Prøv at krydre og bage spiralerne: Ovnbagte krydrede spiraler
Lær hvordan du spiralizer en gulerod. Se filmen





Spiralizer-ugen er hermed officielt SLUT. Så hvis spiral-snak hænger dig langt ud af halsen, så glæd dig til næste uge, hvor der igen kommer helt almindelige sunde, sjove og nemme opskrifter på programmet. Vi ses.

Kærlig hulehilsen Malene



Indlægget indeholder affiliatelink. Det støtter bloggen uden at koste dig noget ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar