Paleolivet: Morgenbolle uden mel - paleostyle

lørdag den 12. oktober 2013

Morgenbolle uden mel - paleostyle




I morges testede jeg opskriften fra Levsundtnu og det var godt. Altså, der bliver kun 1 "bolle" af opskriften, så den er sådan lidt EGO. Men jeg havde sådan lyst til boller, efter jeg havde spist mine æg. Og den her tilfredsstillede trangen, så jeg vil gerne anbefale den videre, hvis du lige sidder og har lyst til en lun morgenbolle.
Opskriften er her:

http://levsundtnu.blogspot.dk/2013/10/det-sundeste-pandebrd-pa-kun-2-minutter.html
Jeg brugte hjemmelavet mandelmel og fulgte ellers opskriften.

Og nu har jeg så et par æggeblommer til overs, så jeg kan lave en ny omgang mayo.

Bonustips!
Hvis du rigtig tit bruger mandelmel eller foretrækker det meget fint, så kan det være værd at investere i en MANDELMØLLE. Det er faktisk en ret lille smart fætter, der nemt laver mandelmel. Du kan se den her:

Glutenfri, mælkefri, sukkerfri. Indeholder affiliatelinks.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar