Paleolivet: Børnevenligt tilbehør til aftensmaden

mandag den 7. januar 2013

Børnevenligt tilbehør til aftensmaden

Jeg synes bestemt mine børn hører til i den mindre kræsne afdeling, men alligevel er der grænser for hvor hvilke grønsags-retter jeg kan få i dem. Det er især min 6-årige. Til den panerede kylling i går fik vi bl.a. nogle bagte jordskokker og bagte fennikel. Det er altså ikke lige de mindstes kop the.
Sådanne dage, servere jeg gerne lidt børnevenligt tilbehør også. Og de elsker det.
Det er så nemt at lave. Det er jo bare forskellige grønsagsstænger i glas. Så er jeg sikker på, de også får et par grønsager til aftensmaden. Børnene skal jo have deres 400 g (tror nok de anbefalede 600 g kun gælder for over 10 år).

På fotoet her, ser du hvad de fik igår.
Agurk, gulerod, hvidkål, brocollikstok og cherrytomater. Det blev støvsuget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar