Paleolivet: Paleo madplan uge 50

søndag den 7. december 2014

Paleo madplan uge 50


Kære Alle
Ugen er gået med at være på Coach-uddannelse. Jeg er vild med det. Det er virkelig lærerigt og inspirerende. Men det er også lange dage og meget energi.
Ja, og så har der været den spejder-jule-weekend, jeg nævnte i sidste madplan. Jeg var madhold. Det har været super hyggeligt og en masse hårdt arbejde. Vi lavede julemad til 70 børn og voksne og biksemad om søndagen til 120 mennesker! (Det er ret mange kartofler og spejlæg!)

Denne uge bliver lidt lettere. Der er mindre på programmet, selv om hulefar skal opereres i tåen.

Paleo madplan uge 50


Mandag:




Rester af søndagens helstegte kylling (Det var en MEGET stor kylling, fra Allegården). Vi forlænger med en fyldig salat







Tirsdag

Broc-za (En udgave af rodfrugt-pizza lavet med broccoli)








Onsdag

Og så sad jeg der og fik lyst til de lækre fyldte peberfrugter - det er længe siden. Tror bare jeg servere dem med nogle dampede grøntsager








Torsdag

Jeg har tænkt mig at lave en tomatsuppe med rejer. Opskriften jeg har linket til her, skal dobles op og så skal den tilføjes en gang kokosmæl




'

Fredag

Bøffer er svinemørbrad med bløde løg og pastinakfritter. Dertil stænger af rå peberfrugt-









Lørdag


Det er tid til burgers. Jeg har fundet en ny paleo burgerbolle opskrift der skal afprøves.

(Opskriften er lavet af Katrine-Hedegaard-Tuborgh, hvis paleo kogebog "Stenalderkøkken" jeg har anmeldt her: Klik for at læse anmeldelse af Stenalderkokken)



Søndag:

Så skal der igen laves mad til 2 dage. Jeg tænker det er tid til at få gang i stegesoen. Så en eller anden for for okse i stegeso. Og så bare fylde stegesoen op med gode grøntsager og måske noget kokosmælk.







Thats it! Enjoy!
Hav en dejlig uge. Hulehilsen Malene
 

Find mange flere Paleo madplaner ved at klikke linket herunder:

Klik her for at se alle Paleolivets madplaner (Når du klikker ligger den nyeste madplan øverst - altså denne - men scroller du ned, finder du alle de andre!)

PS PS PS...
 Har du lyst til at komme på VIP-listen og få nyhedsbreve fra Paleolivet engang i mellem? Du får også en velkomstgave i form af en pdf med 7 nemme hurtige Paleoaftenmåltider!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar