Paleolivet: Spiralize en gulerod.

tirsdag den 29. april 2014

Spiralize en gulerod.

Paleolivet Spiralizer-uge fortsat.


Paleolivets spiralizer-uge, er en uge, hvor jeg ud over en "Spiralizer give away" i samarbejde med Helseplus.dk, hver dag har et indlæg relateret til Lurch Spiralizeren.

Dagens indlæg er kort - men lidt grænseoverskridende for mig. Det er nemlig mig der er på, ikke kun maden! Der er så mange, der har skrevet, at de har svært ved at spiralize gulerødder.
Derfor har jeg simpelthen optaget en lille film ude på min terrasse, hvor jeg viser og forklarer, hvordan jeg får det til at fungere.

Se videoen her - spiralize din gulerod:
Hvis det gav mening for dig, bliver jeg glad for et lille "like" på filmen! (OBS, TIL DEM AF JER, DER IKKE KAN SE FILMEN VED AT KLIKKE PÅ OVENSTÅENDE BILLEDE! HER ER ET DIREKTE LINK TIL FILMEN: https://www.youtube.com/watch?v=ehAhxDux4AY )

Hvis du synes den var for kedelig, så se min film med Garject hvidløgspresseren i stedet. Den synes Silje er så sjov pga det der sker til sidst. Du finder den her: Film med Garject hvidløgspresser i brug

Har du endnu ikke en  Lurch Spiralizer, jamen så skynd dig at deltage i Give awayen. Du kan stadig nå det!

Vi ses i morgen til "Will it spiralize?"-tema!
Hulehilsen Malene

3 kommentarer:

  1. Det gjorde du godt!! jeg har endnu ikke prøvet spiralien, men jeg har været lidt skeptisk, når jeg har set demo videoerne , for var det nu virkelig også så let? Så tak for en god og uafhængig video.
    Kh Viola

    SvarSlet
  2. Tusind tak Viola. Jeg har også lavet en anmeldelse af spiralizeren. Den kommer om to dage. Så kan du se lidt mere om fordele og ulemper.

    SvarSlet
  3. Jeg følger ivrigt med på bloggen :-)

    Jeg er selv stifter af en nytænkende yogablog, som måske ville være noget for dig? www.cathrineyoga.dk

    Kh Cathrine Koefoed :-)

    SvarSlet