Paleolivet: FRA HULEKVINDENS DAGBOG….

onsdag den 31. august 2011

FRA HULEKVINDENS DAGBOG….

Den 1. aug: Ferien er slut. Den var god, men kostede mange kalorier. Vejer nu 64,5. Det er ikke godt, når man kun er 165 høj. Det går fint med at undvære mælk, men selv om jeg selv synes jeg spiser sundt, og træner en del, så taber jeg mig ikke rigtig. Og de der mave deller og hoftehåndtag sidder er altså endnu
Nu har jeg fundet spændende blogs om stenaldermad/paleo mad og det må jeg prøve. Både for min sundhed og ville da også gerne tabe lidt.
De vigtigste regler er
-INGEN SUKKER (den overholdt jeg næsten i forvejen)
-INGEN KORN, dvs ingen mel, havregryn osv.
-INGEN MÆLK (ikke svært, eftersom jeg ikke tåler mælk særlig godt= hård mave)
Spis så naturligt som muligt, men tilbered gerne.
Til at starte med, vil jeg nok tillade mig 1 stk rugbrød om dagen...

Her har i feriemig, med badehår og bøveudtryk. Men det er nu mest for at illustrere figuren, ikk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar