Paleolivet: Jubiiii - jeg er så glad (En ny e-bog er færdig)

lørdag den 8. august 2015

Jubiiii - jeg er så glad (En ny e-bog er færdig)

Jubiii - danse danse rundt på gulvet.
Min nye e-bog er færdig!
Den har virkelig været et hjertebarn for mig.
(Og det har været en hård fødsel)

Det ligger mig nemlig rigtig meget på sinde.
Det der, med at sund mad ikke behøves at kræve timevis af arbejde i køkkenet.

Derfor fik jeg for mange måneder siden, ideen til at lave en e-bog om lækker sund mad, der samtidig krævede en minemal arbejdsindsats.

Jeg har døbt bogen:
Paleolivets overskudsmad til underskudsdage.

Hulefamilien har godkendt alle opskrifterne.
Og hulefar har testet et par stykker for egen kokkehånd (Det tiltaler ham nemlig rigtig meget, det der med at madlavningen er hurtig overstået- hi hi)

Du kan læse mere om bogen, hvad du får ud over opskrifter og introprisen lige her:
Skynd dig at KLIKKE HER: Mere info om e-bogen Overskudsmad til underskudsdage


Ingen kommentarer:

Send en kommentar