Paleolivet: Paleo madplan uge 15

søndag den 5. april 2015

Paleo madplan uge 15


Det har været en vidunderlig påske. Jeg har været til påskefrokost med familien (hos min mor). Jeg har været på sheltertur og lavet mad over bål (og drukket rødvin). Og vi har set en masse venner. Der har også været tid til at træne og slappe af.
Så jeg føler mig fyldt med god energi, til den korte arbejdsuge der kommer.
Men en madplan må vi ha - her kommer den.

Som sædvanligt har jeg skrevet om det er en low carb dag eller en carb dag, til dig der carb-timer din træning eller spiser low carb.

Paleo madplan uge 15


Mandag. 
Vi er inviteret ud og skal derfor ikke selv stå for maden.
Tænker det bliver noget med æg, rejer, stenalderbrød, stenbiderrogn og andre gode sager.











Tirsdag (Carb dag - lav Paleo pad thai m sqaush for low carb)

Pink paleo pad thai.
Namme nam, glæder mig allerede!









Onsdag (Low carb dag)
Muffedeller med fennikelsalat og dampet broccoli









Torsdag (Low carb dag)
Hulefars kalkungryde med blomkålsris









Fredag (Carb dag - erstat med blomkåls eller broccolimos for low carb)
Lammefrikadeller med tomatsalat og rodfrugtemos.









Lørdag (Low carb dag - hvis du skal have carbs kan du lave salaten med risnudler)

Laks med orientalsk salat (Opskrift på denne, kommer på bloggen i morgen - glæd dig den er god)








Søndag (Carb dag - lav dine ris af blomkål, squash eller anden low carb grøntsag, hvis du ikke vil ha carbs)

Kæmperejer med selleri-ris-otto (Opskriften er på engelsk)









Hav nu en super skøn uge!
Hulehilsen Malene

Vil du se flere madplaner?
Vil du have flere forslag til madplaner? Så har jeg en hel kategori der hedder madplaner. (Denne ligger pt øverst, så scroll ned!)



Skal opskrifterne være hurtigere end dem i madplanen?

Så bliv VIP og med på Paleolivets nyhedsbrevs liste. Jeg lover at du ikke bliver spammet. Jeg skriver normalt allerhøjest en gang om ugen.
Når du melder dig til, får du en pdf med 7 hurtige retter der kan være på bordet i en fart!
KLIK HER - JA TAK jeg vil gerne med på listen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar