Paleolivet: 8 ting du (måske) ikke vidste om mig

onsdag den 25. februar 2015

8 ting du (måske) ikke vidste om mig

Selvportræt med mobilos
Kom til at tænke på den der blog leg. hvor man fortæller et par ting om sig selv, som i læsere måske ikke ved.
Jeg kan ikke huske, hvor mange ting det var oprindeligt, så jeg har bare valgt et tal der passede mig.

For den leg - leger vi nu!
Så hvis du er nysgerrig på den der sidder bag skærmen så læs med videre:
(Du kan selvfølgelig også tage den officielle side "Om Paleolivet", hvor du kan læse lidt om mig og min familie)


Men de
8 ting du ikke vidste om mig
kommer her:



1) Jeg har været gift med den samme mand siden jeg var 24 år! (Og det er altså et par dage siden)

2) Ved siden af bloggen - som jo bare er min hobby, har jeg et fuldtidsjob som ingeniør. Jeg arbejder med energioptimeringer af alle mulige former for tekniske anlæg. Sådan noget med ventilationsanlæg, kedler og belysning.

3) Min far var alkoholiker og døde af det inden jeg fyldte 20 år. Men jeg har da også fået et par gode gener med mig, for min farfar blev 99 år!
Et glimt fra min arbejdsdag
Min mor har givet mig generne til brede hofter, dem er jeg ikke helt så begejstret for ;-)

4) Jeg er et rodehoved. Jeg elsker orden omkring mig, men keder mig dybt over huslige pligter som rengøring og oprydning.

5) Jeg hader at cykle. Det er så praktisk - og jeg gør det pligtskyldigst. Også for at lære mine børn, at man ikke tager bilen alle vegne. Men i bund og grund hader jeg det bare.

6) Hey, jeg kan altså stadig godt li 80´er musik. En kollega og jeg, har simpelthen lige ordnet det, så året firmafest skal være en 80ér fest.

7) Jeg har en hemmelig last med peanutbutter (så meget for hemmelig). Det er virkelig ikke Paleo. Og der er virkelig mange gode grunde til ikke at spise det. Men jeg gør det indimellem alligevel. Åh, sådan en haps på en æblebåd. MUMS!

8) Jeg har flere fregner end du har spist ærter. BUM!

Thats it!
Hvis du har lyst til at følge den op, kan du enten skrive i kommentarfeltet
eller du kan skrive på din egen blog hvis du har en og så linke til den i kommentarfeltet.

Hav en skønno dag.
Hulehilsen Malene



Ingen kommentarer:

Send en kommentar