Paleolivet: Hurra og tak til alle jer dejlige læsere.

torsdag den 27. marts 2014

Hurra og tak til alle jer dejlige læsere.


Paleolivet har nu over 500 følgere på Facebook. Hvor er det vildt. Hurra for det!

For omkring 5 måneder siden gik det op for mig, at det nok var en god ide at knytte en facebookside til bloggen her. Paleolivet har allerede en del faste læsere via Google+, mail og bloglovin, men efterhånden er der mange der følger med i blogs vha facebook. Så det skulle da afprøves. Og hurra for det!

Og TUSIND TAK til alle jer dejlige læsere, der gør det så meget sjovere at blogge og finde på nye ideer der kan deles med omverdenen. (Så kan man altid holde de mislykkede ideer for sig selv, som i går da jeg ovnbagte fintsnittet broccoli med nogle krydderier. Det var ikke så populært i det lille hus).

Status lige nu og her er:
502 følger med via facebook ( det er her det sker)
248 følger med via bloglovin (det er her det sker)
53 følger med via Google og 5 følger med via mail (det sker i boksene til højre, jeg kan ikke finde ud af at lave et direkte link. sorry).
Hver dag kigger ca. 1.000 mennesker forbi bloggen.

WauW!!

Antallet af mail-følgere er ikke så imponerende, men det er værd at overveje om du skulle hoppe på!! På den måde får du alle indlægget direkte i din indbakke og opskrifterne er lige til at printe ud (altså du printer bare mailen ud). Nogle har haft det lidt svært, med det sorte på det hvide. Min printer driller ikke, men hvis din gør, så kan jeg røbe, at mails ankommer sort på hvid, som det foregår i resten af verden.
Sort på hvid, er nok også mere læsevenligt, og derfor overvejer pt om bloggens design skal ændres. Men kære alle sammen. Det er et KÆMPE arbejde (fordi der efterfølgende skal gennemgås hvordan indlæggene så tager sig ud). Og jeg har jo også liiiiige en familie og et fuldtidsjob at passe. Men en dag i fremtiden.....

E-mail gør også, at du får ALLE indlæggene. Facebook er jo desværre gået over til at sortere i visningerne, så du kun får udvalgte indlæg, med mindre jeg betaler. Og da jeg jo arbejder gratis for bloggen, synes jeg ikke rigtigt det er en option.

Knus, kram, kærlighed og skøn real-food karma til jer alle sammen derude.

HUSK! Du kan altid skrive, hvis du har spørgsmål - enten smide en kommentar eller skrive til mig på malene (a) palelivet.dk . Jeg brænder for at flere skal opleve, hvor skønt, sjovt og nemt det kan være, at servere paleomad for sig selv og sin familie, så hvis jeg kan, hjælper jeg gerne med dine udfordringer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar