Paleolivet: Dagens tip

mandag den 2. december 2013

Dagens tip

Bogen: Palæo stenalderkost og træning.
Normalt forsøger jeg at holde mig til at dele inspiration og opskrifter ud her på bloggen, men faldt lige over, at du LIGE NU , kan få Tilde og Thomas Rodes Stenalderkost bog rigtig billigt,  hos Plusbog.dk

Du kan se tilbuddet lige HER: TILBUD PÅ STENALDERKOST

Kun 99 kr - det er godt nok billigt.

Jeg er selv ret begejstret over, at bogen er UDEN mælkeprodukter, da den første bog  skuffede mig en del pga alle de mælkeprodukter. Der kommer nok en anmeldelse af bogen på bloggen senere.
Den indeholder 87 lækre opskrifter, råd om træning og beskrivelse af de test, Thomas har fået lavet, for at bevise hvor godt stenalderkosten virker.

Lige nu, kan du selv se, hvad der skrives om bogen og en enkelt anmeldelse fra bruger, ved at følge linket ovenover (som fører direkte til bogen) eller trykke på reklamen herunder:


 
 
PS. Stenalderkøkken af Katrine Tuborgh fås også til kun 89,.
og en del LCHF bøger, bl.a. madbandittens til kr 99,-
Nuj, hvor får jeg lyst til at shoppe julegaver til mig selv :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar