Paleolivet: Paleo madplan uge 35

søndag den 24. august 2014

Paleo madplan uge 35


Du har måske set det på facebook? At jeg er en lille smule utilfreds med et par af de ting som jeg har haft med hjem fra ferie.

*Den 1.:
Bid fra en Bornholmsk flåt = massiv penicilkur = total smadret tarmflora (Suk)

*Den 2.:
Ekstra vægt, altså faktisk næsten 4 kg (pew, så fik jeg sagt det højt) = bukser der strammer og dårlig samvittighed.

Det betyder at jeg pt strammer op på kosten, så jeg kan komme tilbage til min normalvægt. Fokus bliver på protein og grønt. Ingen frugt og nødder i ugens løb. Ingen paleoficeret brød /stenalderbrød og al det andet, der er fyldt med kalorier, men i hvert fald for mit vedkommende, gør det umuligt at tabe mig. Status er: Den første uge er gået. Og jeg har tabt 1 kg. Håber det går mindst ligeså godt i næste uge.

Det sværeste er om eftermiddagen, hvor jeg tit har meget lyst til frugt og masser af nødder. I stedet spiser jeg lidt rester, men det er ikke ligefrem af lyst.

 

Paleo madplan uge 35


Mandag:

Rester af Italiensk farsbrød (som jeg lavede rigeligt af søndag jvf sidste uges madplan).
Vi får nok brug for noget nyt tilbehør. Det bliver spinat stegt i klaret smør og hvidløg, samt en tomatsalat.

Tirsdag:
Lamme koteletter med Risted blomkål med sennep og citron + måske dampet broccoli.
(Der er pt ikke noget foto af den ristede blomkål, men jeg lover den er virkelig god!)

Onsdag

 Thaisuppe med kæmpe rejer
(Obs det kan være sundt at se sig lidt for og evt. Google lidt inden man køber kæmperejer. De er ikke lige sunde alle sammen)

Torsdag:

En børnefavorit = pandekagerulle (Jeg glæder mig også lidt - nam nam). Hvis der er tid, laver jeg en blandet salat til.

Fredag:

Salat med varmrøget vildlaks


Lørdag:

Vi er alene hjemme uden børn. Tror måske vi kommer til at spise en "lille"-lækker steak fra slagteren. I ved med Bønne pomfritter og blomkålsbearnaise eller Mælkefri tzatziki og sellerifritter.

Søndag:
Fortsætter trenden med mad til 2 dage.

Det bliver vidst en gryderet med kylling, rejer og karry. Mums

 

Find mange flere Paleo madplaner lige her!


Klik her for at se alle Paleolivets madplaner

Hav en dejlig uge.
 Har du lyst til at komme på VIP-listen og få nyhedsbreve fra Paleolivet engang i mellem? Du får også en velkomstgave i form af en pdf med 7 nemme hurtige Paleoaftenmåltider!
Klik her:  Lad mig blive VIP. Tilmeld mig nyhedsbrev


Hulehilsen Malene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar